Door een aantal klanten, en door enkele interne monitoring systemen zijn vertragingen gemeld op het netwerk.

Er treden soms ping timeouts op, en de download en upload snelheid zijn op sommige netwerken lager als normaal.

Op dit moment hebben wij nog geen oorzaak en oplossing gevonden en hebben wij de meldingen nog in onderzoek. We zullen updates toevoegen aan deze post als nieuwe informatie beschikbaar komt.

3 Thoughts on “Netwerk vertragingen

  1. De nieuwe uplink is in gebruik genomen en korte analyse gaf aan dat hiermee de problemen niet opgelost waren. Er is vervolgens door de engineers besloten om de uplink en de router aansluitingen om te zetten naar nieuwe edge switches. Hiermee zijn de problemen opgelost.

    Niet alle omzettingen konden worden voltooid gedurende dit maintenance dus over enkele dagen is nogmaals een kort maintenance nodig om de laatste verbindingen te migreren waarna de switch die de waarschijnlijke oorzaak is zal worden uitgefaseerd.

  2. We-Dare heeft een nieuwe uplink voorbereid en om 0.00 uur zullen wij deze in gebruik gaan nemen. Na het onderhoud zullen wij monitoren of de problemen zijn opgelost en de vervolgstappen in kaart brengen.

    De onderbreking hierdoor zal +/- 5 minuten zijn.

  3. Een van de upstream leveranciers geeft aan dat er problemen zijn met de verbindingen naar ons netwerk. Hiervoor zal om 0.00 uur een aanpassing worden doorgevoerd waardoor we een stap dichter bij een oplossing voor de netwerk problemen zijn.

    De onderbreking hierdoor zal < 1 minuut zijn.

Post Navigation