Bereikbaarheid tijdens de feestdagen
Ons kantoor is rond de feestdagen van woensdag 25 december t/m woensdag 1 januari gesloten. Vanaf donderdag 2 januari 2020 zijn wij weer aanwezig om uw persoonlijk te woord te staan.

Storing of noodgeval
Krijgt u te maken met een acute storing of noodgeval? Weest gerust. Onze storingsdienst blijft bereikbaar via het bekende storingstelefoonnummer.

Als u in bovengenoemde periode een vraag heeft en het is geen noodgeval, stel dan u vraag via ons online ticketsysteem of stuur een mail naar servicedesk@trans-ix.nl.

Wij wensen u fijne feestdagen en een succesvol 2020!
Wij kijken ernaar uit u in het nieuwe jaar weer te spreken.


Opening times during the holidays
The whole Trans-iX team is enjoying a well-deserved holiday from the 25th of December until the 1st of January. We will be in the office on the 2nd of January 2020 and will respond on your e-mail as soon as possible upon our return.

For urgent matters
Are you experiencing an acute malfunction or emergency? Rest assured. Our engineer on duty will answer your call. Please contact us therefore our emergency phone as stated on your Service Level Agreement.

If you have any none urgent questions during the above mentioned period, please ask your question via our online ticket system or send an email to servicedesk@trans-ix.nl.

We wish you happy holidays and a successful 2020!
We look forward to seeing you again in the new year.


Öffnungszeiten während Weihnachten und Neujahr
Das gesamte Trans-iX-Team genießt vom 25. Dezember bis zum 1. Januar einen wohlverdienten Urlaub. Wir werden am 2. Januar 2020 im Büro sein und Ihre E-Mail sobald wie möglich nach unserer Rückkehr beantworten.

Das gesamte Trans-iX-Team genießt vom 25. Dezember bis zum 1. Januar einen wohlverdienten Urlaub. Wir werden am 2. Januar 2020 im Büro sein und Ihre E-Mail sobald wie möglich nach unserer Rückkehr beantworten.

Für dringende Fälle
Haben Sie eine akute Funktionsstörung oder einen akuten Notfall? Seien Sie versichert. Unser diensthabender Ingenieur wird Ihren Anruf entgegennehmen. Bitte kontaktieren Sie uns daher über unser Notfalltelefon, wie in Ihrem Service Level Agreement angegeben.

Wenn Sie während des oben genannten Zeitraums keine dringenden Fragen haben, stellen Sie diese bitte über unser Online-Ticketsystem oder senden Sie eine E-Mail an servicedesk@trans-ix.nl.

Wir wünschen Ihnen frohe Weihnachten und ein erfolgreiches neues Jahr 2020!
Wir freuen uns auf ein Wiedersehen im neuen Jahr.

In navolging op de storing van vandaag in het core netwerk in Gyrocenter zal spoed onderhoud worden uitgevoerd door middel van een software update.

Deze software update zal gefaseerd switch voor switch worden uitgevoerd zodat dit geen downtime tot gevolg heeft.

Voorbereidingen worden nu getroffen voor het onderhoud. Om 22.00 uur zal het onderhoud starten en de verwachting is dat dit +/- 1 uur zal duren.

Mocht u tijdens het onderhoud problemen tegenkomen kunt u contact opnemen met de storingsdienst.

Vanavond om 18.45 is een storing opgetreden waardoor het netwerk in Gyrocenter tussen 18.45 en 19.00 uur slecht functioneerde. Na 19.00 uur is het volledig uitgevallen en is een engineer direct naar het datacentrum gegaan.

De andere datacentra hadden in principe normaal netwerk en internet access echter trafic ondervond wel hinder van het uitvallen van Gyrocenter.

Zodra de engineer om 19.45 op het datacentrum gestart was met het onderzoek bleek dat een software storing in de core switches de oorzaak was. Deze storing is opgelost, waarvoor het nodig was om tijdelijk alle connecties down te brengen.

Om 20.20 was het core netwerk en de glasvezel ring weer volledig operationeel. Traffic bouwt weer op en de monitoring van alle systemen is hersteld.

Morgen zal een volledige RFO volgen. Voor vragen kunt u contact opnemen met de Servicedesk of uw technisch accountmanager.

Om 21.45 uur is een storing opgetreden bij een van onze transit providers. Hierdoor zijn we korte tijd niet goed bereikbaar geweest vanaf diverse providers. Verkeer via NL-IX is blijven functioneren, maar via AMS-IX heeft hinder ondervonden tot 22.10 uur.

De provider waar de storingen plaatsvinden is momenteel uitgeschakeld en verkeer wordt bij de andere providers en NL-IX geplaatst.

De monitoring geeft aan dat alles weer bereikbaar is. Mocht u nog problemen ervaren kunt u contact opnemen met de 24×7 storingsengineer of een ticket aanmaken voor uw technisch accountmanager.